2011. július 15., péntek

Füstös smink - ujjal

Ezen a több napon át tartó hőségben nem igen akartam magamra kenni dolgokat (mondván úgy is csak lefolyik rólam), így hát kicsit el is maradtam a blogolással. Viszont készítettem egy sminket, melynek érdekessége, hogy nem ecsettel, hanem ujjbeggyel készítettem. :D Az ötlet először is onnan jött, hogy pár hónapja olvastam egy lány blogján, hogy kipróbálta. Először viccesnek találtam a dolgot, mondván tiszta 'koszos' lesz tőle az ujjam. Aztán belegondoltam, hogy nem is hülyeség.. :)
( http://www.livinpretty.blogspot.com/ )
A másik apropója pedig az, hogy épp kitisztítottam az ecseteimet, és úgy sminkeltem volna már valamit, már hiányzott, esküszöm :D És mivel vizes ecsetekkel semmire nem mentem volna, így belemártottam az ujjaimat a festékekbe..:D Egyébként az a furcsa, hogy annyira nem is lett koszos a mancsom, persze többször járkáltam a fürdőszobába kezet mosni.. :D De tök vicces, és szerintem ahhoz képest nem is lett rossz! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése