2011. augusztus 10., szerda

Essence 300 / Teszt

Nos,én is benéztem a Rossmannba, és hazatértem 3 szépséggel, de szerintem holnap megint arra veszem az irányt.. :D


(természetes fényben készült kép, a többi mind vakus)
- Bronzing powder 02 : nagyon szép csillogást kölcsönöz a lebarnult bőrnek! bulikra nagyon jól fog jönni, és nekem személy szerint az illata is bejön :D


- Duo szemhéjpúder, 05 ever glam : ez az első Essence szemhéjfestékem(ami duo-ban szerepel).. gondolkoztam h melyiket vegyem, de végül ezt választottam, mégpedig a bézs szín miatt.. legalábbis annak tűnik szemre, egyébként tiszta fehér..:D de lehet h velem van a probléma.. és tartósságában sem túlzottan jó :/ a barna színű egyébként arany csillogást kölcsönöz.


- Multi dimension körömlakk : álmaim lakkja, imádom! :) mondjuk a tartósságát még nem tudom, de színre tökély!!! <3

2 megjegyzés:

  1. Hu, nagyon tetszik a blogod. Nemrég kezdtem el a blogomat, és én is szerettem volna egy olyan "szív" szájas sminket.:D Ezt az ötletemet elvetettem, mert nehogy az legyen koppintalak!:D Szóval gratulálok a blogodhoz. Új követőd vagyok! :-) Puszi.

    http://szepitsdmagad.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Nyugodtan.. ;) amugy köszönöm, benézek hozzád mindenképp! :)

    VálaszTörlés