2011. április 9., szombat

Ballagás

Nemsokárra ballagok, méghozzá sötétkék matróz ruhában.. ezért mindenképpen szerettem volna vásárolni egy igazán mély kék szemhéjfestéket amivel tudok majd ügyködni :) Szerencsére a héten rá is találtam a kis drágára és mihelyt hazajöttem, ki is próbáltam :) Két féle sminket készítettem vele, az majd még a jövő zenéje h melyikre fog esni a választásom :)



1.: A szemhéjamat lealapoztam, utána applikátorral elkezdtem felvinni a fehér színt kezdve a szemzugból a szemhéj közép tájékáig, ezek után jött a sötétkék, amit kívülről kezdtem el felvinni ecsettel, és egyszerűen csak összemostam középen a fehérrel. Ez után jött a 'kedvenc' részem.. az árnyékolás.. ezzel mindig meggyűlik a bajom, gyarkorloni kell ezt még, úgy érzem :DD Szóval.. Az árnyékolást egy kicsit pufibb ecsettel végeztem így beárnyékoltam a fehéret és a kéket is, utána pedig a szemöldökcsontomra egy kis matt highlightert tettem. A szemöldökömet kifestettem barnára, feketével meghúztam a vízvonalat (alul-felül), majd jöhetett egy kis spirál.. És készen is voltam. Szóval nem egy bonyolult :)

___________________




2.: A szemhéjalapozás itt is megtörtént, ez után applikátorral felvittem az arany színt, itt egészen a szemhéjem 3/4 részéig, utána ugyanúgy mint az előzőnél, kívülről ecsettel vittem fel a kéket. Itt a kis pikantéria még az, h a kéket egy kicsit beljebb vittem felül a kelleténél, ezzel is adva egy kis mélyítővonalat a dolognak. :) Ezek után összemostam őket, majd árnyékoltam. A szemöldökcsontra itt is tettem matt highlightert, barnával meghúztam a szemöldökömet, vízvonalakat feketével meghúztam, (alul-felül) majd egy kis fekete tusvonallal spékeltem meg. Ez után jött a spirál. És már készen is volt.. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése