2011. április 21., csütörtök

Új szerzemény


Megjött az Oriflame-től a már említett szempillaspirál.. Csináltam vele tesztet..

Kinézete:


Elvileg ez egy olyan spirál, melynek a kisebb része dúsít, a hosszabb rész pedig hosszabbítja a pillákat.. Nem tudom mennyire kivehető belőle, de az alsóbb rész a hosszító..

Használva:


Egyszer áthúzva rajta.. Az egy dolog h hosszít, de a dúsítás..? Kb mint egy foghíjas kefe :S


Kétszer áthúzva: valamivel jobb a hatás, de még mindig nem látok rajta dúsítást.. :( Tovább meg már nem kísérleteztem, mert letörik a szempillám :S


Oldalnézet.



Ja és elvileg ilyen pillákat csinál.. haha :D


Összességében ezt a spirált annak ajánlom, aki csak hosszabbítani szeretné a pilláit.
Nincs vele ebből a szempontból semmi baj, mert gyönyörű hosszú, ívelt pillákat csinál, viszont a katalógusban szerepel a 'dúsít' szó is, ami nem igen jellemző rá.. :(
Szóval nekem nem vált be, de el fog fogyni ettől függetlenül :DDD

4 megjegyzés:

  1. köszi az infót, ennek köszönhetően én biztos nem veszek már iet :)

    vik

    VálaszTörlés
  2. a műszempillát ajánlanám neked ;)

    VálaszTörlés
  3. nekem is ilyen van de olyan nagyin dús pillákat tényleg nem eredményez de nagyon szép fekete és jól mutat a sminkekhez

    nekem ilyen

    http://4.bp.blogspot.com/-8zFqhq1KRPc/TcmGO0d35mI/AAAAAAAAAlY/eXG-zOaqxVs/s1600/K%25C3%25A9p1552.jpg

    :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépen mutatnak a te pilláidon :)

    VálaszTörlés