2011. április 12., kedd

Szemhéjfestékek


-S-he mély fekete, csillámos, sajnos elég randa a lelkem, mivel szét van töredezve benne a cucc:( egyszer már helyrehoztam alkohollal (ebből is lesz majd bejegyzés:P) viszont egy idő után újra szétmállik.. :/
-Essence mély kék, ezt vettem nem rég a ballagásra :) szépen pigmentált, kicsit fémes :)
-Köröm/sminkdísz; zöld színű
-Csillám körömre/sminkre: sminkre még nem használtam, mert nincs műszempillaragasztóm, viszont körömre tökéletes :) lila színű
-Essence 'color shine'; barn-arany színű. gyönyörű szép kráteres, mint a MAC termékek egy része :D <3
-Color Trend: hát ez valami hihetetlen gagyi és szar, egyáltalán nem használom, de azért odatettem közéjük:D amúgy lila színe van és matt :D
-Essence; sima barna színű, szemöldökömre használom (nincs kép róla)
-Essence; narancs színű, nincs kép, csillogós
-Oriflame kettős szemhéjfesték; nincs kép, sötét és világos szürke/ezüst van benne, csillogós, és nagyon szeretem.. :)
-No name; barack és világos lila színű, erről sincs képem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése