2011. június 29., szerda

Egy kis lopás :D

Tegnap kitakarítottam a kuckóm, és egy újabb kosárba kellett tennem a sminkcuccaimat, mert 'kinőtték' az előzőt. :D Ezért az ecseteket mostantól új helyen fogom tárolni. Ezt az ötletet már láttam több blogban is, de egyenlőre nem volt hozzá merszem. :D Egy Ballentines-os pohárkába szórtam színes fürdősót és az ecseteket pedig beleállítottam. :) Praktikus nagyon, viszont az ecsetek átveszik a fürdősó illatát, amit én nem nagyon preferálok. :D De olyan jól mutat, szóval így marad. :P



4 megjegyzés:

  1. Akkor sima sót tegyél a pohárba és máris nem illatoznak az ecseteid. ;)

    Éva

    VálaszTörlés
  2. Én imádom a fehéret... :) Készíthetsz magokból (lenmag, szezámmag, bab, rizs, mák stb.) is egy rétegzett pohártölteléket. Igaz, az sem rózsaszín. :D

    Éva

    VálaszTörlés