2011. június 3., péntek

Scherzinger féle smink

Imádom Nicole Scherzingert, és minap találtam róla egy fotót, amin nagyon megtetszett a smink. Nagyon egyszerűnek is tűnt, és ez be is bizonyosodott :)

Szem: lealapoztam, szemöldököt kifestettem, szempillatövekbe fekete szemceruzával vonalat húztam, kicsit elmaszatoltam. Belső szemzugba világos barna került, kívülre sötét, a mélyítővonalon kicsit erősebben. Szempillaspirál, alul-felül kihúztam a vízvonalat. Alulra is került a sötétebb barnából.

Arc: alapozó, pirosító (leginkább az almácskákra tettem, nem oldalra)

Száj: kicsi szájfény, előtte ezt is lealapoztam.

Amugy a küldönbség a két smink között, h nála matt, nálam meg csillogós festék került a szemre. Természetesen nem ugyan olyan a smink, de azért remélem h így is tetszik. :)



2 megjegyzés: