2011. június 29., szerda

Újra itt

Halihóóó :)))
végre újra itt vagyok, most már mindenre van időm! :DDD ÉRETTSÉGI OFFOLVA :))))
Ki is pihentem a fáradalmaimat úgyhogy most minden ok :) Ennek örömére ma újra megragadtam kedvenc ecseteimet és készítettem egy mályvás smineket. :)



Egyre jobban gondolkozom azon, h csinálok videót is :D Eleinte igencsak idegenkedtem tőle, de ezerszer könnyebb lenne nekem, mert nem kéne leírnom az elkészítést. :)

Alapozás, szemöldök kifestése, púder. Belső szemzugba a mályvás árnyalatot, én egy kicsit kevertem fehérrel is, ezt felviszem egészen a mozgó szemhéj 3/4 részéig, ezek után jöhet a mély kék, amit kívülre viszek fel 'v' alakban. Az éleket elsatírozom, illetve a két színt is egybemosom. Szemöldökcsontra highlighter, szempilláimat kifestettem, és most kivételesen nem fekete és nem is barna, hanem KÉK szemcerkával húztam ki a vízvonalat. Ez után jött a pirosító, illetve a pink szájfény :)

Remélem tetszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése