2011. május 13., péntek

Füstös kékség

Ma egy kék sminket mutatok be, ami tegnap este pattant ki a fejemből :) Eddig általában 2-3 színt kevertem a szememen, viszont most egy sima ala nature kéket tettem fel. Egy kicsit variáltam rajta a füstös hatás érdekében. Lealapoztam, és a szempillatőbe illetve a szemhéj szélén a 'v-vonalban' fekete szemceruzával alapot húztam. Utána ecsettel elmaszatoltam, h ne legyen határozott vonal, ez adta a dolog füstös alapját. Ez után jött a mély kék szín, amit egy lapos ecsettel vittem fel. Ennél a sminknél is megszenvedtem az élek elmaszatolásával :D Használtam az ujjaimat illetve az árnyékoló ecsetemet is. :) (még így sem lett 100%) Ha ez kész, akkor (már nálam legalábbis) a maszatolás hatására a széleken megjelent a már alapul feltett fekete.. Ezt egyébként úgy is lehet, h fekete szemhéjpúderrel, értelem szerűen akkor kívülre nem teszünk a kékből! De szerintem ez sokkal egyszerűbb megoldás. ;) Ez után highlighterként porpúdert alkalmaztam a szemöldökcsontomra. Itt figyelni kell arra, h intenzíven kell használni a világos 'highlightert', mivel ezzel emelem ki magát a sminket. A szemöldököt is hangsúlyozni kell, mint általában minden sötét sminknél. :)
Arc: alapozó, púder, pink szájfény és egy kicsi pirosító.
Remélem tetszik és sikerül elkészíteni mindazoknak, akinek megtetszett.. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése