2011. május 19., csütörtök

Zöldike kék

Ma egy videó inspirálta sminket készítettem. Igazából benne van a videóban az egész menet, de ízért leírom ha valakinek nem lenne tiszta: szemhéjamat lealapoztam, a zöldet elsítíroztam a szemhéj felsőbb részén, utána jött a kék(nem teljesen a szemzugig), ezek után pedig a fehér amit kicsit kevertem a kékkel, h elérjek valami világoskék színű hatást. Alul ugyancsak a kéket használtam és most kivételesen nem fekete vagy barna szemceruzát használtam, hanem kéket! :) Igazából nekem nincs is kék cerkám, de anyucikámtól kölcsönkértem e alkalomra :D Ez után szemöldökcsontra tettem highlightert, szemöldökömet is kifestettem barnára. Szempillaspirállal végeztem.

Egyáltalán nem nehéz, szerintem egy kezdő is el tudja készíteni :)
Itt a link:

http://www.youtube.com/watch?v=2YWvHr0Uufk

Azt azért hozzátenném, h színek alapján természetesen nem ugyan olyan, mint az enyém :) Illetve még az, h én béna vagyok a műszempilla feltevéshez, ezért inkább nem is próbálkoztam vele :)



2 megjegyzés:

  1. De jó, most már lehet kommentelni. :)
    Szóval nagyon szépséges lett ez a smink is! -nekem jobban tetszik a tiéd, mint a videós csajé.

    Éva

    VálaszTörlés