2011. május 11., szerda

No name szerzemény

Voltam vásárolni biosz írásbeli után, sminkek terén vettem egy új palettát. Elég naturális szinekből áll, viszont olyan szépen csillogtak rám h nem volt szívem otthagyni :D Ezen a telefonos képen nem igen látszik ez, de nem találom sehol a fényképezőgépet :/ szóval most érjétek be ezzel:



Természetesen itthon első dolgom volt kipróbálni őket :) Már a boltban alapból szép pigmentáltnak tűntek, és ezért is bíztam benne. Sajnos sok szín kb ugyan az.. :/ max az egyik halványabb egy árnyalattal.. csak 2 szín van benne ami sötétebb, illetve eléggé potyog is.. :) Viszont úgy vagyok vele, h 500Ft-ért hülye lettem volna otthagyni.. :D A középső fehér szín egyébként nagyon megfelel mint highlighter is ;)
Szóval vegyesek az érzelmek, de nem bántam meg :)

Minták(a körmöm nem koszos, hanem barna körömlakkos;)):





Gyors smink (a szempillatő sajnos ilyen gagyi lett, annyira rápotyogott a cucli h nem tudtam belül kispirálozni jobban..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése