2011. május 8., vasárnap

Natúr smink

Már régóta szerettem volna bemutatni egy sima egyszerű natúr sminket.. Amit akár suliban is viselhet az ember.. Én személy szerint nem vagyok híve a 'kimázolom magam úgy szebbnek látszom' dolognak, de szerintem ezt simán el tudnám magamon viselni..

Szóval: erről nem csináltam egész arcos fényképet.. mivel nem mindegyik sminknél szoktam kivakolni magam.. többek között azért sem, mert szerintem így is elég csúnya a bőröm, és szent meggyőződésem h a sok vakolattól.. szóval egy ideje leszoktam a dologról, és csak a szememen szoktam alkotni :) Viszont hogy kössük magunkat a névhaz, szerintem ehhez nem kell feltétlenül az alapozó, korrektor, púder együttese.. elég ha a bőrhibákat eltünteted korrektorral, a szemhéjra viszel csak fel alapozót, és már neki is lehet állni.. persze arra figyelni kell, h a bőrszínedhez megfelelő korrektorod legyen, ne 5 árnyalattal sötétebb.. :D ha még is sötétebb egy kicsit, akkor púderezd be az arcodat, és máris nem üt el annyira.. arcra még mehet egy leheletnyi pirosító.
Szemre pedig a natúr szinek.. Lehetőleg ne csillogós, hanem matt legyen! Én most egy bézs-lila színkombinációt használtam, de lehet ezt bézs-barna vagy akár bézs-világos szürkére felcserélni. :) Szemzúgba ment a bécs, kívülre a lila, a mélyítővonalon pedig megerősítettem a lilát. :) Tus, (ezt el lehet hagyni..) spirál és kész is :) Aki szereti, az még húzhat barna szemcerkával vonalat a vízvonalra. aki a feketét részesíti előnyben, az is mehet, de szerintem inkább a melegebb árnyalatok mennek ezekhez a naturális sminkekhez, mint pl a barna. ;)

Végeredmény:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése