2011. május 8., vasárnap

Kicsit extrémebben

A mai napon elkészítettem egy eddig ismert sminket, amit már fészre fel is tettem :) (zöld-lila smink)

Ilyen volt:



..és addig-addig variálgattam a tussal, amíg elkészült az eredény:



Szerintem aki szereti az extrémebb dolgokat, az simán bevállalhatja egy-egy bulira :) A lényege a dolognak hogy tartós legyen a tus, mivel ha elkenődik/lekopik a széle, az azért gázos.. :D Egyébként halál egyszerű a dolog.. véleményem szerint itt az a lényeg h szép tusvonalat tudj húzni..(mint láthatjátok, nekem sem 100%-os!!:D) fontos még, hogy a végén el kell vékonyítani illetve halványítani. ha fennt megvan, jöhet alulra.. aki szereti alul, az az egészet kihúzhatja, én mint láthatjátok csak nagyon a végénél kezdtem meghúzni :P ami még említést érdemel, hogy a két vonal közé (én akkor tettem meg, amikor a felső megvolt) fehér szemhéjpúdert vagy highlightert vagy esetleg porpúdert(mint pl én) tegyetek.. ez azért kell, hogy jobban kiemelje a két vonal közötti különbséget :)

Remélem tetszett :)

2 megjegyzés: